ODAŞ, Baykuş Ödülleri’nden ikinci kez başarıyla döndü!

ODAS People

Enerji, madencilik ve turizm sektörlerinde faaliyet gösteren ODAŞ, kurumsal itibar yönetimine yönelik stratejik yaklaşımıyla bir kez daha takdir topladı. Türkiye Araştırmacılar Derneği (TÜAD) tarafından bu yıl 13'üncüsü düzenlenen Baykuş Ödülleri’nde, ODAŞ “İtibarın İzinde Geleceğe Yolculuk” projesiyle İtibarlı Baykuş Kategorisinde Bronz ödül sahibi oldu.

2024 yılında ERA Research & Consultancy iş birliğiyle yürüttüğü “Zirveye Doğru İtibarın Yol Haritası” araştırmasıyla Gümüş Baykuş Ödülü kazanan ODAŞ, bu yıl da aynı ödül kategorisinde ikinci kez ödüle layık görüldü. Araştırma, 1 Mart – 28 Nisan 2025 tarihleri arasında İstanbul, Ankara, İzmir ve Çanakkale’de toplam 558 kişiyle yapılan görüşmelerle gerçekleştirildi. Bu yıl yalnızca mevcut paydaşlarla değil, aynı zamanda geleceğin profesyonelleri olan üniversite öğrencileri ile ekonomi ve enerji alanında çalışan medya mensupları da araştırma kapsamına dahil oldu.

ODAŞ Kurumsal İletişim Yöneticisi Yasemin Aydınlar ödül sonrası yaptığı açıklamada: “İtibar yalnızca algıyla değil, sürdürülebilir ilişkilerle, güvenle ve şeffaflıkla inşa edilir. Bu doğrultuda yürüttüğümüz araştırmaların böylesine prestijli bir platformda ödüllendirilmesi bizim için çok önemli. Geleceği gençlerle birlikte inşa etmeye devam edeceğiz.” dedi.

İş birliği yürütülen ERA Research & Consultancy Proje Yöneticisi ve Kurucu Ortak Nazlı Yüksel ise şunları söyledi: “ODAŞ ile yürüttüğümüz bu kapsamlı çalışma, kurumun paydaşlarına yönelik yürüttüğü samimi, sürdürülebilir ilişki ve iletişim yönetiminin itibar indeksinde büyük artışlar yaratabildiğini gösterdi. Geleceğin aktörleri olan gençlerin bu sürece dahil edilmesi ise projeye ayrı bir vizyon kattı."

Gençler için ilham verici bir platform: Odaspeople.com

Bu yılın ödüllü projesi kapsamında ayrıca üniversite öğrencilerine özel dijital bir platform oluşturuldu. Hayata geçirilen Odaspeople.com platformu, “Keşfet ve Yeniden Tanımla” mottosuyla gençlerin içlerindeki yaratıcı potansiyeli keşfetmeleri, hayal güçlerini harekete geçirmeleri ve farklı disiplinlerdeki yeteneklerini geliştirmeleri için oluşturulmuş ilham verici bir dijital alan olarak konumlanıyor. Platformun ilk içeriği “Dikkat: Fikir Çıkabilir” Afiş Tasarımı Yarışması, genç yeteneklerin yaratıcılıklarını ortaya koymalarına olanak sundu. ODAŞ, yine genç yeteneklerle birebir temas kurmak adına QAMPÜS ve Youthall gibi önemli gençlik platformlarıyla iş birlikleri gerçekleştirdi. Bu stratejik adım, markanın gençler nezdindeki erişimini artırırken, aynı zamanda onların gelişimine katkı sağlama yönündeki kararlılığını da gösteriyor.